niedziela, 5 sierpnia 2012

liście AC, mix obrączka, kolczyki

Szkoda mi było nie wykorzystać nieforemnych liści z AC (pastę nakłada się kilka razy na prawdziwy liść, niestety suszenie może powodować takowe odkształcenia widoczne na zdjęciu;/ ) dlatego też zrobiłam z nich kolczyki, miałam ich tu nie pokazywać, bo jednak zrobię chyba z tego ładniejszego listka jakiś wisior z kolorowymi kryształkami a ten drugi pójdzie do mojej mamy bransoletki bo ma duża takich moich przywieszek;)

Jako że uwielbiam różnokolorowe świecidełka zrobiłam z kryształków taką obrączkę, użyłam prawie wszystkie kolory jakie miałam:) efekt nawet fajny moim zdaniem:) a co Wy o niej sądzicie?


Na uwagę, moim zdaniem, zasługują również te proste kolczyki z kryształków Swarovskiego o kolorze Vitrail Medium, jest to kolor w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia:) moja pierwsza para swarovskiego była właśnie w tym kolorze ale w kształcie kropel:)




1 komentarz:

  1. Te kolczyki bardzo mi się podobają:) właśnie fajnie wyglądają takie nieogarnięte :P

    OdpowiedzUsuń