niedziela, 19 sierpnia 2012

Będzie u mnie JARMARK - ktoś chętny?:)

Na początku września w mojej pięknej wiosce odbędzie się : Jarmark nad Liswartą „Dobre bo swojskie”. Będę mogła tam zaprezentować swoją biżuterię i mam nadzieję trochę się odbić od dna, ale na to bardzo nie liczę;) Dlatego ostatnio motywacja jest większa:) Tym bardziej, że na ten jarmark będę miała w sumie chyba najbliżej z mieszkańców ;) Wystarczy że przejdę na drugą stronę ulicy i zejdę w dół na boisko gdzie płynie sobie Liswarta;) Namówiłam również koleżankę, żeby porobiła jakieś ręczne robótki itp. Między innymi będzie rysowała nasz wspaniały Kościół i ruiny zamku:) Ale to wszystko pokażę przy okazji tego jarmarku, porobię zdjęcia i być może skusicie się odwiedzić moje strony:)
A może postaram się zachęcić Was wcześniej?:)
Jeśli któraś z Was jest chętna to zapraszam na ten Jarmark ze swoimi pracami:) Jeśli macie chęci i wolny czas 1 i 2 września:) ja mam stoisko za darmo (tzn swój namiot i stolik) nie wiem jak ludzie z zewnątrz ale ze mną może ktoś się zmieścić także luz:)Będę miała do dyspozycji 4 metry a jak dla mnie i koleżanki to wiele;p To która chętna?:) Mogę również iść do gminy zarezerwować miejsce:) Wiadomo to jest pierwszy taki Jarmark, ja traktuję to raczej jak pokazanie się niż jak zarobek:) Zapraszam w piękne okolice, możecie potraktować to jak wakacyjny weekend dlatego ZAPRASZAM:)
Zobacz PLAKAT !

[1]
pleciony pierścionek z kryształków Swarovskiego
[2]
Zawieszka z kryształków Swarovskiego

[3]
Ze starych żarówek:)
[4]
Znaleziona koniczynka czterolistna;) będzie ona wykorzystana do bransoletki z grubego rzemienia
[5]
takie dla mnie;)
[6]
wykorzystałam zrobioną wcześniej kulę i zrobiłam bransoletkę na gumce silikonowej

Aha postanowiłam numerować od teraz swoje prace:)

7 komentarzy:

  1. Żaróweczki są super:D pomysł genialny:) a w czym zatopiłaś tę koniczynkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam z modeliny plasterek posmarowałam nabłyszczaczem do paznokci na UV przykleiłam koniczynkę i dalej pokryłam wszystko tym nabłyszczaczem co się utwardza w UV:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo pomysłowa :) Podobają mi się pierścionek i wisior ze Swarovskiego. Śliczna i delikatna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzisz... sprytnie, ja myślałam, że to w jakiejś żywicy jest:) efekt wyszedł bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał. Absolutnie łał. Świetna biżuteria, taka z duszą.Czy gdzieś (Allegro, jakaś strona artystyczna) sprzedajesz swoje dzieła? Przez internet? Po tych kilku zdjęciach jestem kompletnie zauroczona...

    OdpowiedzUsuń
  6. jej! jakie piękne te plecione kolczyki svarowskiego!!! beading? Cudne!!! jak ja bym chciała potrafić robić takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kupiłabym hurtowo plecione pierścionki. Jaka jest cena orientacyjna pierścionków?

    OdpowiedzUsuń