czwartek, 15 sierpnia 2013

II Jarmark nad Liswartą ,,Dobre, bo swojskie"

Witajcie:) Zaniedbałam bloga, to fakt ale na usprawiedliwienie dodam, że jestem w wirze pracy ;) przygotowuję się na kolejną edycję Jarmarku w mojej miejscowości.. Rok temu było przefajnie, byłam bardzo zaskoczona rozmachem tejże imprezy, w tym roku zapowiada się na to samo. Zachęcona poprzednią imprezą robię i robię biżuterię:) pokażę może zwyklaczki ale zauroczona jestem tym jak się błyszczą ;)
tutaj: link do imprezy



wczoraj na szybko zmontowałam dwa ekspozytorki;)


bransoletki wyceniłam po 5 zł (z zawieszkami 6zł) przy większej ilości można negocjować;) mam jeszcze do kompletu kolczyki.
Zachęcam!

9 komentarzy:

  1. Jako typowa sroka, które uwielbia wszystko co się błyszczy stwierdzam, ze są przepiękne :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bransoletki :* Obserwuje
    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świtne prace,a i jak masz na nqa imię Sonia to pozdrawiam Imienniczkę i zaparaszam na mój blog http://artgallerysonia.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne :) sama chciałąbym taką miec
    zapraszam www.ulko-latki .blogspot.com Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletki są super ..ale te ekspozytorki nono zarąbisty pomysł !:]

    OdpowiedzUsuń