środa, 5 grudnia 2012

świąteczne pierniczki;)

Wczoraj i dzisiaj bawiłam się w pieczenie pierniczków.. co prawda myślałam, że będą inne ale ten przepis z którego ja robiłam wyczarował mi pierniczki takie kruche ;p spowodowane jest to też tym, że zrobiłam je bardzo cienkie:)

Moja zabawa polegała na tym, że najpierw wzory wycięłam z kartek, a potem wycinałam nożem wkoło szablonu.. żałuję że nie mam gotowych szablonów, chociaż są jedyne niepowtarzalne;p zajęło mi to baaardzo dużo czasu łącznie poświęciłam na nie coś koło 3h :D myślę że nawet więcej no ale aż wstyd się przyznać, że tak długo, heh:)

Część pierniczków przyozdobiłam lukrem z dodatkiem barwników:) lukier zaciągałam do strzykawek bez igieł ;p wyszły takie:
te okrągłe ozdabiałam zaciągając po kolei różne kolory lukru i stworzyłam spiralną tęczę :D 
znalazły się misie-murzynki :)
no i choinki, gwiazdki muszą być:)

no i serduszka w różowe grochy :D

a tutaj musiały pojawić się elementy mojego nazwiska :D

A Wy jak tam? pieczecie?:D


9 komentarzy:

  1. Ja zawsze przyozdabiam przed samymi świetami ,zęby lukier był świeży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak nie dotrwają świąt;) ale już wiem czego mogę się spodziewać;) ale na pewno takiej zabawy bez foremek nie powtórzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, smakowitości, zazdroszczę wraz z moim brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze kreatywna Sonia wykombinowała coś niepowtarzalnego...:) Misie są the best z tymi lukrowymi brzuszkami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:) miały być guziki ale mi się wylało za dużo i tak powstały brzuszki;)

      Usuń
  5. Smaku narobiłaś mi nie z tej ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczek już prawie nie ma po wizycie mojego chłopaka:D

      Usuń
  6. Wow pierniczki wykonane taką technika zasługują na duże pochwały ..podziwiam podziwiam :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje piekłam wczoraj, teraz czekają na zmiękczenie w pudełku :) Podziwiam wytrwałość w wycinaniu wzorów :)

    OdpowiedzUsuń